tisdag 18 maj 2010

Hittade en lista


Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Golvet, ja jag ligger på golvet och bloggar.

Vad var det senaste du såg på tv?
Hem till gården. Ganska meningslös serie men typiskt att kolla på när man är arbetslös typ..

Utan att titta, vad är klockan?
Efter 15.00 nånting. Rätt svar: 15:15.

Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Musiken jag lyssnar på.

Vad gjorde du innan du började göra den här undersökningen?
Läste bloggarna jag följer.

Vad har du på dig? (Detaljerat)
Ett rött linne, vit sport-bh, svarta mjukisbyxor, svarta trosor.

När skrattade du sist?
Igår kväll nån gång.

Vad finns på väggarna i rummet du är nu?
Olika tavlor från Ikea.

Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa?
Oj! Skulle se till att ta körkortet färdigt och köpa en riktigt het bil och så skulle jag nog köpa en schysst lya nånstans. Skulle även resa för en hel del pengar och lägga undan en del.

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Oj den var svår! Har en dröm om att någon gång i mitt liv utbilda mig till och arbeta som Sångpedagog.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla människor ska få uppleva något som betyder mycket för dom själva, kommer inte på nånting som bara skulle gynna mig själv när det gäller att förändra världen..

Tycker du om att dansa?
Det beror på. Att bugga eller dansa tillsammans med någon gillar jag men inte att stå själv och dansa på dansgolvet.

Har du några husdjur?
Två katter Saga & Sussie men dom bor hos mina föräldrar..

Vilket jeansmärke använder du?
Har inte haft råd att köpa nåt speciellt märke nu på senaste tiden men Lee är en favvo.

Vad skulle dina barn heta pojke resp. flicka?
Skriver bara namn som jag tycker är fina nu, Anges & Fredrik.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
"Det var nära ögat att det blev en trappa ner för dig men jag känner mig på bra humör idag."

Vilken var din första konsert?
Kommer inte ihåg vilken som var det första som jag var på...

Fyra favoritsaker, utan rangordning?
Datorn, plattången, min rosa hoodtröja, mitt vax. (dålig fantasi jag vet)

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom hade inget annat val än att lyda min bror som bestämde att det skulle bli en Frida redan innan dom visste att det skulle bli en flicka, tur man blev det, annars hade det blivit lite jobbigt... Dom vet inte vart han fick namnet ifrån men han bestämde det och då var det bara så.

Gillar du din boendesitutation?
Ja just nu gör jag det men fråga om någon månad igen får du se vad jag svara då..

Har du bra hörsel?
Det beror på hur långt ifrån mig du står när du pratar men har börjat märka att jag säger VA väldigt och det brukar ju inte vara nåt bra tecken så nej jag hör inte så bra alla gånger.

Idrottar du?
Nä men jag tränar och motionerar regelbundet.

Smeknamn?
Fridis, Petronella (pappa har sagt det sen jag var liten) och skruttan, Greta (Tobias tycker det är roligt att kalla mig det av nån anledning)

Vilken låt lyssnar du på nu?
Obsessed/ Miley Cyrus

Vad ska du göra nu?
Ta en dusch och sen sätta på kaffe innan Snäckan kommer för hon ville ha :)

Skickar nu över bollen till följande: Lina, Anna, Emma, Åsa, Maria och Jossan.

Nu blir det duschen som sagt!
Blir ett inlägg senare!
Over and out// Fridis








Inga kommentarer: